Voor Nickelback komt…

Nickelback! Gisteren vertelde ik al over het voorprogramma van Coldplay waar ik op 6 september heen ga. Maar 3 dagen later heb ik weer een concert! Dan kan ik heerlijk gaan genieten van Nickelback. Stiekem heb ik daar net iets meer zin in dan in het concert van Coldplay. Coldplay is echt geweldig hoor, en wil hun super graag zien! Maar ik heb meer liefde voor de nummers van Nickelback. Ik heb maanden achter elkaar naar het album Dark Horse geluisterd, en ook het nieuwe album Here And Now is weer een prachtalbum!

 

Maar ook bij dit concert is er een voorprogramma! En dat wordt Daughtry! Zoals ik bij de voorprogramma’s van Coldplay vertelde kende ik hun niet. Daughtry ken ik wel. Ik ben niet echt een fan. Maar hij heeft een goede stem en ik heb wel wat leuke nummers ertussen zitten. Ik vind het ook totaal niet teleurstellend dat hij in het voorprogramma zit van Nickelback!

-More music? Follow this site on Facebook

10 gedachtes over “Voor Nickelback komt…

  1. I told you before, and I’m telling you again: Ik ben zoooooooooooooo jaloers op je dat je naar Nickelback gaat! Echt heel veel plezier joh😀 Het lijkt me zooo gaaf!

  2. My god, wat ben jij een geluksvogel! Ben niet een supergrote fan van Nickelback maar vind hun nummers wel gaaf! En een concert is nooit verkeerd.

  3. Ah, nice! Veel plezier bij Nickelback, maar dat moet wel lukken (zo’n nice band)!
    Ben benieuwd of het concert wat is! =D

  4. Ik vind Daughtry zelf leuker dan Nickelback. Maar geen super grote fan van beide. Heb Coldplay vorig jaar wel gezien! Al viel het mij iets tegen (Pinkpop), zijn ze ontzettend goed.

  5. Weet jij waarom de Amerikanen zo haten op Nickelback? Althans, op 9Gag e.d. lees ik alleen maar negatieve dingen over deze te toffe band!
    Ik ‘eis’ wel een review over dit concert, trouwens😉.

Geef een reactie

