It’s a new beginning

Ik ben GESLAAGD! Heel Twitter, heel Facebook oftewel heel social media werd ermee overspoeld. Maar ook ik moet het even mededelen. Gisteren kon ik vanaf 14.00 worden gebeld. En te lang zat ik naar de telefoon te staren van bel me! Al was het aan de ene kant ook weer geruststellend dat er nog niet gebeld werd, want zolang er nog niet gebeld wordt heb je meer kans om geslaagd te zijn, aangezien bij ons eerst de gezakten gebeld werden. Maar toen hoorde ik het deuntje van de telefoon, en jaaaaaaaaaaaa mijn mentor zei dat ik geslaagd was. [gelukkig, anders kwam er alleen maar depri muziek op mijn blog de komende tijd] 

Dit is het einde van mijn middelbare school carrière. Maar nee dit vind ik echt niet erg. Eerst 4 jaar Vmbo en toen nog 2 jaar Havo om ook deze diploma op zak te hebben. En die heb ik, soort van. Het enige wat nog te doen staat is de diploma ondertekenen en meenemen naar huis. Dit gaat komende woensdag gebeuren.

Gisteren avond meteen Arnhem in om heerlijk uit te gaan en het te vieren! Dit is goed gelukt. Lag om 5 uur een keer in bed maar mocht om 9 uur er weer uit om naar school te gaan om mijn cijfer lijst in te leveren.

Maar het maakt allemaal niet meer uit! Ik ben klaar.

Tijd voor een nieuw begin.

22 gedachtes over “It’s a new beginning

  1. Wat goed. Gefeliciteerd!!! Ik lees dat je communicatie gaat doen. Mijn zusje heeft net haar eerste jaar achter de rug en vindt het geweldig, hoop dat het jou ook bevalt .. maar nu eerst vakantie!

  2. Dit is een AWWWWWW YEA waard, vind ik. Gefeliciteerd! Oh my, wat zal je blij zijn.😀 Dat nummer van Good Charlotte is een intro van een album.. waarom weet ik dat.. :’) Vond hun echt geweldig. Geniet van je vakantie!

      1. Ah, tof! Daar heb ik ook nog wel eens aan gedacht, al is het wel iets totáál anders dan de rechtenstudie die ik nu volg😛 Maar goed, ik zal tegen die tijd hier vanzelf wel lezen hoe het je bevalt en wie weet volg ik dan alsnog je voorbeeld😉

Geef een reactie

