Gossip Girl goes Pretty Reckless

Dit meisje hierboven zullen de meeste vast wel herkennen. Ze is een bekende actrice genaamd Taylor Momsen. In de serie Gossip Girl speelt ze het meisje Jenny Humphrey. In die serie is ze een heel lief, netjes en schattig meisje qua uiterlijk. Maar weten jullie ook hoe ze er in het echt uit ziet en hoe ze in het echt door het leven gaat?

Eigenlijk is Taylor Momsen een stoere rock chick. Ze is de zangeres van de band The Pretty Reckless. De muziek vind ik heerlijk! Ze heeft een geweldige stem. Maar het is heel raar om haar opeens zo anders in een video clip te zien. Het is wel echt een toffe meid.

Hier de echte Taylor te zien.

The Pretty Reckless heeft een album genaamd Light Me Up [2010]. Persoonlijk vind ik Make Me Wanna Die een heerlijk nummer. Maar ik laat hieronder het eerste nummer dat ik zag van haar zien. Hierin herkende ik haar echt totaal niet. Jullie?

Cute

Badass

Bron afbeelding: WeHeartIt

HIER het album van The Pretty Reckless op Spotify

En nog een interview: On Lopez Tonight.

-So everybody knows you from gossip girl.

-Yes

-And they think that is real life.

-There is a element of that, I will say that I am not Jenny Humphrey, everyone, I am a different person. It is a character that I play on television.

-More Music? Follow this site on Facebook

11 gedachtes over “Gossip Girl goes Pretty Reckless

  1. Ik ben zoooooooooooooooo’n fan van the pretty reckless. Ik was al fan van de stijl van taylor momsen, ik hou wel van dat extreme en probeer echt wat van haar stijl in mijn outfits te verwerken🙂 Ook de muziek is zoooooo tof, ik zou echt nog een keer naar 1 van hun optredens willen!

  2. Ik vind the Pretty Reckless geweldig! Heb ze helaas nog nooit live gezien. Vind haar soms iets TE, vooral met haar jonge leeftijd nog. Maar vind de band geweldig.

  3. Taylot is echt veranderd. Ik mis de oude versie wel een beetje. De sweet versie ervan. In het begin bij Gossip Girl vond ik Jenny echt geweldig. Maar naarmate ze minder in de serie kwam, en steeds ruiger erbij kwam vond ik haar minder leuk. Ze lijkt me opzich wel tof. Maar wat is ze veranderd woow.

  4. Ik wist inderdaad dat ze in daily life nogal anders was dan de rol die ze speelt in Gossip Girl😛 Ze heeft een goede stem, al vind ik de clip op de een of andere manier een tikkeltje amateuristisch. Lijkt me een aardige meid, leuk interview🙂

Geef een reactie

