3 keer Green Day

Green Day, al vanaf 1988 bestaan ze en nog zijn ze volop bezig! Ik heb hun denk ik twee jaar geleden plat gedraaid. Geweldig vond ik het geluid, geweldig vond ik de nummers. Het meest gedraaide album is American Idiot. Het album daarna 21st Century Breakdown heb ik in Duitsland op vakantie gekocht samen met een geweldige Green Day T-shirt [zo erg was ik in de ban van hun in die tijd]! Deze heb ik nu niet meer aan, maar bewaren zal ik hem! Op het moment luister ik heel weinig [bijna nooit] meer naar deze band. Er zijn gewoon teveel andere bands die ook zo leuk zijn en ik naar wil luisteren.

Toch even dit prachtige en gevoelige nummer. Het gaat over de dood van de vader van Billy Joe Armstrong, de zanger van de band.

Green Day is een tijdje weg geweest. Hun laatste echte album met nieuwe muziek kwam uit in 2009. Maar in 2011 hadden ze een live cd uitgebracht genaamd Awesome As F*uck. Maar na drie jaar wachten is er ook weer tijd voor wat nieuws. Green Day doet het meteen goed en komt met drie albums uit!

De eerste: Uno! Dit album komt in september uit.
De tweede: Dos! Komt twee maanden later uit in november.
De derde: Tres! In januari.

Hier de album trailer. Ik zit nu al met verwachting te wachten op het nieuwe album, wat een heerlijk deuntje is het.

-xXx-

7 gedachtes over “3 keer Green Day

  1. Greenday is zo goed! 21 Guns vond ik minder en dat nummer met Natasha Beddingfield ook, maar daarvoor hadden ze echt wel goeie muziek ^_^

Geef een reactie

