I’d arrest you if I had handcuffs

Hier hou je van, of niet. Het is een geluid dat je meeneemt. Ik zelf ben er verliefd op geweest, het maakte me dromen. Het liet me ergens zijn in mijn gedachten, weg van de wereld. Twee albums waren zo sterk voor mij. Dat gevoel wat hun mij gaven, dat geluid dat hun mij gaven dat kenmerkt voor mij de band Brand New.

Brand New is een Amerikaanse rock band. Ze maken geweldig sterke geluiden met hun gitaren, en zijn stem maakt de muziek helemaal af. Het heeft iets mysterieus.

Mijn absoluut favoriete nummer is Jesus Christ. Maar ik ga mensen toch waarschuwen. Je moet geduld hebben. Zoals in mijn blog: On top of the world  dat is echt een nummer die in je hoofd blijft hangen, een heerlijk zomer nummer. Dit [Jesus Christ] is een nummer die je af moet luisteren en dan besluit of je het geduld hebt om weg te kunnen dromen bij de andere nummers of niet. Ik denk niet dat dit voor iedereen is weggelegd. Toch hoop ik dat mensen er van kunnen genieten.

 

Ook nog wat kritiek geven op de band. Twee albums vind ik geweldig want daar staat echt prachtige muziek op. Diepe muziek met de gitaar deuntjes en zijn stem. Maar hun laatste album uit 2011; Your Favorite Weapon vind ik persoonlijk helemaal niks. Ik herken ze echt niet, het klinkt voor mij als een beginnend rockbandje die nog in de garage staat. Dit vind ik jammer omdat ze zulke unieke geluiden maakten. Maar daarom geniet ik gewoon heerlijk van de albums:

-The Devil And God Are Raging Inside Me [2006] Het plaatje bovenaan is de cover van dit album.

-Daisy [2009]

 

 

Enjoy🙂 xXx

 

8 gedachtes over “I’d arrest you if I had handcuffs

  1. Wauw, wat een leuke muziek! Heb al direct wat rondgesnuffeld in je blog, ik ben nu al helemaal weg van je muzieksmaak, eindelijk iemand dat die muziek ook waardeerd!😉
    Dikke kus!❤

Geef een reactie

