Imagine Dragons: heerlijk geluid

Drie dagen geleden had ik DEZE post. Onder deze post stond het nummer On Top Of The World. Dit vonden de meeste mensen een leuk nummer. Persoonlijk ken ik de hele tekst al uit mijn hoofd na deze 3 dagen. Mijn verslaving is op het moment dan ook Will And The People en Imagine Dragons.

Ik zal op mijn blog vast wel eens in de herhaling vallen. Maar ook bij deze band klopt het gewoon. Ze hebben nu één EP album genaamd: Continued Silence. Er staan dus ook maar zes nummers op dit album. Maar zes leuke nummers. On Top Of The World blijft gewoon een heerlijk nummer, elk refrein zit ik van:

I’m on top of the world [en dan heel hard] AAAAAYYYY
I’ve been waiting to smile [en dan heel hard] AAAAAYYY

Allemaal overbodige informatie dit hierboven maar wil en overbrengen hoe leuk het nummer vind [smiley :D]

Het eerste nummer van het album Radioactive zit zo’n heerlijk beat in.
BAM, I’m waking up! BAM, This is it, the APOCALYPSE, BAM.

En dan heb je nog het nummer It’s Time. Deze ga ik hier onder delen. Het is eigenlijk een akoestisch achtige live versie.

Het enige wat ik ook verder kan zeggen is: Enjoy! Like me (a)

 

 

-More music? Follow this site on Facebook

 

Ik heb trouwens instagram, mijn naam is melissw8. Ik heb alleen nog geen idee hoe het allemaal werkt [ik ben altijd zo’n held in die dingen]. Over een maand ben ik op vakantie, en ik ben van plan om instagram met mijn tumblr te linken zodat ik op tumblr [zoals eerder altijd] mijn persoonlijke verhalen kan delen over vakantie etc. -xoxo

 

7 gedachtes over “Imagine Dragons: heerlijk geluid

Geef een reactie

