Two Door Cinema Club 2nd album

Two Door Cinema Club, deze band heb ik ontdekt tijdens het stalken van Pinkpop op de TV. Het was vorig jaar dat ik deze band zag, beluisterde en verslaafd werd. Ze waren helemaal nog niet zo’n bekende band maar toch mochten ze op het grote podium staan, wat ook best goed uitpakte. Sindsdien luister ik regelmatig naar nummers op het album Tourist History . Ze maken muziek met vrolijke deuntjes. Bij DIT nummer hoor je het al bij de eerste 5 seconde. Wel vind ik dat sommige nummers op elkaar lijken. Ik heb daarom ook echt een paar favorieten waar ik achter elkaar naar kan luisteren. Maar deze band komt nu met een tweede album: BEACON.

Hieronder is de album trailer te beluisteren. Ook hier hoor je de herkenbare deuntjes in de eerste 5 seconde al. Op 3 september komt het album uit. Dus nog eventjes wachten.

 

 

Facebook

5 gedachtes over “Two Door Cinema Club 2nd album

  1. Jaa ik vind ze heel erg leuk!🙂 Vooral ‘Something Good Can Work’ en ‘This is the Life’ vind ik super. Heb ze vorig jaar op Pinkpop dan ook gezien.

Geef een reactie

