They can cover!

Sommige mensen zijn gewoon goed in bestaande muziek om te zetten tot hun eigen geluid. Zoals deze groep mensen. Justin Robinnett & Michael Henry doen dit ook. Persoonlijk vind ik ze geweldig. Misschien ook wel door de humor die ze regelmatig in hun filmpjes laten zien. Daarnaast hebben ze mooie stemmen en kunnen ze geweldig piano spelen.

Hun kenmerk is daarom ook de piano. Bijna alle muziek maken ze eigen door samen piano te spelen en te zingen. Maar hoe bekender ze werden en hoe meer likes ze kregen zag je ook dat het allemaal professioneler werd. Ze spelen ook niet altijd meer samen, maar maken een eigen cover. Hun filmpjes zijn ook minder amateuristisch. Al vond ik dat altijd de leukste filmpjes, de helft van de tijd zag je iemand achter hun op de Wii spelletjes spelen (wel expres, maar erg grappig).

Hier wat leuke nummers van hun!

 

 

Hier zie je die hond achter steeds heen en weer springen.

Die mannen [yeaah yeaah yeaah]!

Kijk maar gewoon!

 

Om nog meer geweldige video’s te bekijken DIT is hun YouTube kanaal. Op twitter zitten ze ook! @Justinrobinnett & @MichaelcHenry. En natuurlijk Facebook.

Over hun eigen site zullen ze in hun volgende video vertellen. Wat echt de moeite waard is om te bekijken! Aan het einde moest ik echt heel hard lachen (a).

 

 

Als we dan toch bezig zijn, hier vertellen ze over hun album.

 

Enjoy!-X-

 

-More music? Follow this site on Facebook

-Walkoftheearth is ook een geweldige cover groep. Totaal anders als Justin & Michael. Maar echt heel vet ook. Zeker de moeite waard om het even te bekijken. *KLIK*

 

 

 

9 gedachtes over “They can cover!

  1. Justin & Michael kende ik nog niet, maar ze zijn zeker heel goed! De liedjes die ze doen zijn alleen niet zo m’n smaak. Ik ga zo maar eens hun youtube kanaal doorkijken, wie weet staat er nog wat voor mij tussen🙂 Walk of the earth vind ik ook zeker goed! Kende ik al een tijdje en heb me ook geabonneerd op hun kanaal, want ze zijn echt goed!

Geef een reactie

