Survival at the Olympics

Zoals de meeste zullen weten komen de Olympische Spelen er weer aan. Dit keer in Londen! Iedereen zal kijken, zoals met het EK. Iedereen zal een mening hebben, zoals met het EK. En de meeste zullen afhaken met kijken zodra we eruit liggen, zoals met het EK.

Altijd zijn er weer artiesten/bands die het olympische spelen vertegenwoordigen. In 2008 waren dit The Killers met het nummer All These Things That I’ve Done. Om mijn hele Killers verhaal kort te houden [ik ga jullie het niet weer aan doen]: mede dankzij dit nummer, dat ik steeds hoorde op de televisie tijdens de Olympische Spelen ben ik een fan geworden.

Maar nu is er een andere band aan de beurt. Met veel plezier mag ik aankondigen dat het comité van de Olympische Spelen in Londen het nummer Survival van MUSE benoemd tot het officiële lied voor het sportevenement. Dit betekend dat we overspoeld worden met het nummer op tv. Bereid je dus maar vast goed voor! Verder: is het te horen in de stadions in Londen, het wordt gebruikt tijdens diverse ceremoniën en wordt gebruikt tijdens de officiële verslaggeving van het Olympische Spelen.

Bron: nu.nl

Dus hier het officiële nummer van de Olympische Spelen.

 

De foto hieronder heb ik gemaakt toen ik afgelopen jaar in Londen was!

 

xoxo, Volg deze site al op Facebook?

6 gedachtes over “Survival at the Olympics

  1. Volgens mij hebben ze bij Muse wel iemand die goed nadenken over dit soort dingen, door muziek te koppelen aan een evenement of film of wat dan ook. Ik vind dat gaaf om te zien en daarnaast is het sowieso al goede muziek.

  2. ik ben fan van Muse, en hoorde dit nieuwe liedje eerder deze week al.
    Ik vind het weer keigoed. Want ik had er eerlijk gezegd twijfels bij omdat hun nieuwe album meer bij dubstep zou aanleunen. Maar dat vind ik hier niet in terug, gelukkig maar…😉
    En ik kan in december de groep live gaan bewonderen in het Sportpaleis, dat wordt vast genieten!!!

    Groetjes!

Geef een reactie

