Dear Marchingon The Beat!

En toen kreeg je opeens een mail ‘on behalf of the danish indie-poppers’ en dan gaat het vooral over de band Annasaid. Nooit van gehoord? Je bent niet de enige. Voordat ik het ‘Dear Marchingon The Beat!‘ mailtje kreeg had ik nog nooit iets van deze jongens uit Denemarken gehoord.

Het is een formele mail met een hoge reclame boost aan het einde. Kijk! Luister! Geniet! Dus hé, waarom niet doen wat ze eigenlijk het liefste willen? Even over deze band wat typen op mijn blog. Dus hier komt het. Bron: de ‘Dear Marchingon The Beat!’ mail.

Deze Annasaid band komt met een nieuw album [vandaar de reclame], en hun eerste nummer This Time is uit. Blijkbaar… zijn ze geweldig in live optreden, aldus Andrea Boesig: Annasaid is known for their energetic live performances, and an immense mutual love to their fans and crowds around the world. Klinkt leuk toch!?

In 2010 is hun eerste album uitgekomen. [blik op spotify] Het album heet Jua. Op het moment ben ik ongeveer op de helft van het luisteren naar het album. Dus ik zal ook maar meteen even mijn mening geven. Tot nu toe klinkt het lekker. Zoals misschien in de eerste zin van dit stuk duidelijk is geworden, is het een indie-pop band. Dit hoor je, het heeft dat pop geluidje wat het leuk maakt voor iedereen [denk ik]. De stem van de zanger klinkt bekend, hiermee bedoel ik dat het niet iets heel unieks is. Maar het klinkt allemaal goed samen. Alles is goed getimed, en het is een leuk geluid. Ik zou zeggen voor op de radio, in de achtergrond tijdens het… opruimen?

Even ook wat foto’s bekijken natuurlijk. Dat ziet er toch leuk uit?

Feel free to listen, share or download the song and video below🙂
 
Thank you for your time!
 
Best regards
 
Andreas Boesig // Annasaid
 
Ook heel veel liefs van mij! -xXx-
Oh! En HIER is het album Jua [die ik inmiddels bijna af heb geluisterd] op Spotify.

2 gedachtes over “Dear Marchingon The Beat!

Geef een reactie

