Love for Will And The People

Bron afbeelding: Facebook

Ik heb me zolang moeten inhouden. Dit meen ik serieus… Maar nu kan ik het niet meer. Ik moet het toegeven, en moet het met jullie delen. Ik heb gewoon een dikke crush op een band. Tijdens mijn Pinkpop gestalk heb ik deze band ontdekt en sindsdien hebben ze me niet meer kunnen loslaten.

Will And The People, misschien bekend van het nummer Lion In The Morning Sun. De hele band woont samen in een huisje buiten Londen. Het hele terrein er omheen is van iemand anders, maar hun mogen er in het ‘kleine’ huisje verblijven. En daar wordt al deze geweldige muziek geproduceerd. Wauw! Hele dagen repeteren.

Één nummer had zo mijn aandacht getrokken op Pinkpop. Dat ik wel moest blijven kijken. Ongeveer twee minuten later stond de laptop op mijn schoot om dit geweldig stukje uit mijn leven te delen met jullie. Het was dit geweldig mooie super leuke nummer: Masterpiece. Maar het frustrerende is dat dit nummer van het volgende album Friends komt. Dat album komt ‘binnenkort’ een keer uit, dus wachten, wachten en nog eens wachten. Dus nu moet ik het steeds maar met deze versie hieronder doen. OF het hele Pinkpop concert bekijken [heb ik pas een stuk of 10 keer gedaan].

Love Them! Ik raad jullie echt aan om ook even Youtube te stalken en te voelen wat ik voel.

Pfff, wat ben ik blij dat ik dat eruit gegooid heb! Vergeef me alstublieft [a]

Ze waren trouwens ook op Pinkpop! Hier heb ik nog geen beelden van kunnen vinden. Behalve deze mini optreden op het Lowlands terrein. Reken maar op meer! If you don’t mind.

 

En dan nog even het album trailer van het opkomende album Friends.

 

Wat leuke foto’s erbij kan dan toch ook wel? Grootste gedeelte van de foto’s zijn via Facebook, WeHeartIt of via de Pinkpop fotograaf.

 

Ik zal me weer even proberen in te houden!

-xXx-

-More music? Follow this site on Facebook

11 gedachtes over “Love for Will And The People

  1. JAAAAAAAAAAAA, megauberfan hiero🙂 Ik heb ze op mundial ook mogen bewonderen en het was weer een groot feestje!! Ze komen 6/7 september naar het (gratis) festival appelpop, dus he, als ik even kan ga ik daar ook even langs😀 voorderest kunnen wij als fans alleen maar blij zijn dat ze enorm vaak in Nederland optreden, melkweg dit najaar, dus er is zeker kans op een show. (ik begin echt zo’n crazy stalker fan te worden, haha)

Geef een reactie

