Madonna’s wil is wet!

Bron afbeelding: martianleaks

Ik heb altijd iets met madonna gehad. Terwijl de mini disco lamp aanstond in mijn kamer, danste ik op de muziek van Madonna. Het nummer Holiday was hét nummer! Dromend over later, iemand zou me ontdekken en ik zou beroemd worden. Dansen, zingen het maakte me niet uit.

In dat opzicht ben ik niet zo’n doorzetter. Ik kan echt niet zingen, en dansen ben ik al lang geleden mee gestopt. Alleen als ik soms alleen thuis ben kan ik nog wel eens los gaan…Als ik nu moet denken aan beroemd zijn. No thanks.

Madonna daarin tegen is het tegen over gestelde. Ze deed er letterlijk alles aan om gezien te worden. Ze heeft heel wat meegemaakt, en ook heel wat gegeven om te zijn wat ze wilde. Een ster. Het is haar gelukt! Ze is the Queen of Pop.

Maar hoe ze daar is gekomen is toch heel interessant. Een paar dagen geleden heb ik een documentaire gezien over Madonna. Mensen die ze van vroeger kende praten over haar, ook haar broer en een politiek journalist die een niet geautoriseerde boek over Madonna heeft geschreven vertellen over haar. Je ziet haar wil naar slagen, naar macht en bekendheid. Ze wilde slagen in het dansen, maar uiteindelijk kwam ze in de muziekwereld terecht. Ze is hard geweest tegen mensen die haar steunde om haar zin te krijgen en naar de top te komen. Ze is er gekomen, dat weten we allemaal. Maar hoe…

Madonna is en zal altijd op zoek gaan naar de grens. Ook nu ze in haar 50 is moet ze nog halfnaakt rondlopen en met jongens dansen die de helft van haar leeftijd hebben. Ik zal haar nooit helemaal begrijpen, daardoor is ze zo ongelofelijk interessant! Ik raad deze documentaire echt aan! Of je nu van haar muziek houd of niet. Ze is een uniek persoon waarover je meer wilt weten.

Hier een trailer van de documentaire:

 

HIER is de documentaire te zien bij Het Uur van de Wolf, Madonna’s wil is wet. Het is maar tot 30 Juli te bekijken, dus wacht niet!🙂

 

Meer madonna: Queen gone bad?Madonna rocks like always

 

-Follow this site on Facebook.

 

4 gedachtes over “Madonna’s wil is wet!

  1. ik heb inderdaad een stuk van die documentaire gezien en daardoor heb ik meer respect voor haar gekregen.. Ik was niet zo’n grote fan, maar door de docu is mijn beeld wel bijgesteld!

Geef een reactie

