It’s no dream it is Dreamfields!

Er was eens een strandje dicht bij Arnhem. Er werden heel veel podiums gebouwd om artiesten op te zetten. Van deze artiesten wordt verwacht dat ze de 15 000 man die ervoor staan de dag van hun leven geven.

Dreamfields! Ik ben daarbij! Vandaag een hele dag [12 tot 00 uur] losgaan op… House? Dubstep? Hardstyle? Hardcore?

Ik heb dus echt geen idee! De meesten kennen mijn blog wel een tijdje. De meesten weten dus ook dat dit soort muziek niet echt vaak langs komen. Het is gewoon niet ‘mijn’ muziek. Bij het uitgaan zeker! En bij zo’n dagje vind ik het ook helemaal geweldig!

Maar als ik dan DIT zie. Heb ik zoiets van, oké? Leuk? Who are you?

Maar je hoort nog van me! Een heel fijn weekend toegewenst =D

Ik heb er zin in!

-xoxo

5 gedachtes over “It’s no dream it is Dreamfields!

  1. Ik zou hier eerst heengaan met Bianca, maar vond het eerlijk gezegd wel wat prijzig😦 Niet helemaal mijn muziek, maar toen de dancetour in Arnhem was, ben ik toch helemaal los gegaan op allerlei soorten dance, dus ik denk dat je het wel naar je zin gaat hebben! have fun🙂

Geef een reactie

