Dreamfields was…

Als een echte droom. Ik kan me de dag nog helemaal herinneren. Het begon met tosti’s eten en smoothies maken. Toen door naar vrienden, om dan samen naar Lathum te kunnen fietsen.

Als je daar binnen komt en al die mensen ziet denk je al van wow. Een grote reuzenrad ergens in het midden, en alles geweldig bij het water. Raar om te denken dat je daar normaal met een handdoekje ligt te zonnen. Vandaag was het losgaan op diezelfde plek. Van 3 uur ’s middags tot 12 uur ’s avonds is dat gebeurt. Tussendoor wel wat loempia’s en broodje kroket om weer de energie te hebben om de dansen. (Wat bier kwam er ook wel in)

Zoals ik in mijn vorig stuk al zei, dit soort muziek zal ik niet snel zelf opzetten. Maar zoals ik daar stond, kijkend naar dat gigantische podium. Als die mensen samen. Geweldig! Het is de sfeer, het mooie weer en dan is het gewoon heerlijke muziek.

Wat een geluk hadden we ook. Het was zo warm! De hele dag een zonnetje op ons gezicht. Al was het niet goed voor iedereen… Heel duidelijk was ’s avonds te zien wie zich NIET had ingesmeerd. Erg charmant.

Het eindigde met een mooie vuurwerk show, met op de achtergrond een sfeervol muziekje. Ik heb daar echt met een smile gestaan. Zo tevreden was ik!

Oftwel dit is zo ontzettend aan te raden voor de party people! Super super super leuk! Volgend jaar allemaal naar Dreamfields.

In dit filmpje zijn duidelijk alle podiums te zien. Ik stond dan vooral bij de vlinder podium. Waar ik uitgebreid naar Vato Gonzales heb mogen luisteren & kijken. Trouwens! ik heb hem zien lopen later, en hij is KLEIN! Really!

 

Bye-xXx-

 

3 gedachtes over “Dreamfields was…

Geef een reactie

