New albums ‘July’ 2012

Juli alweer, wat gaat de tijd toch snel. Ik ben heel wat blog berichten verder. Ook heel wat meer volgers erbij! Veel dank daarvoor! Echt super tof! Het liefste wat ik doe is muziek luisteren, ontdekken en dit delen met jullie.

Maar naast het op zoek gaan naar nieuwe geluiden kijk ik ook elke maand of er nog leuke nieuwe albums uitkomen. Voor mij zelf valt het een beetje tegen deze maand. Ik moet gewoon wachten tot september. Dat gaat een hele drukke maand worden! Mijn concerten naar Coldplay en Nickelback waar ik dan al te graag dingen over wil delen! In ieder geval September gaat een blije maand worden, een hele hoop albums komen dan ook uit van de meest geweldige artiesten [please don’t let me down]. Van deze artiesten weten jullie dit al, aangezien ik er al over heb verteld: Imagine dragons, Two Door Cinema Club, Muse, Green Day. Maar er komen natuurlijk nog meer albums van gave artiesten. Maar we zijn [jammer genoeg] nog niet in september maar in juli.

In juli zijn er al artiesten met albums gekomen. Logisch want we zijn al bijna op de helft van de maand.

3 Juli zijn de hip hop artiesten Chris Brown en Flo Rida met hun album uitgekomen. Ik hoorde iets over dat Rihanna en Chrisje weer terug komen bij elkaar? Relatie etc. Had je dat gezicht gezien van Rihanna toen hij haar had geslagen? I don’t get it. Maar niet belangrijk want het gaat hier over muziek. Het album van Chris heet Fortune. Zodra ik het eerste nummer hoor denk ik aan uitgaan en dansen. Het klinkt volwassen vind ik. Het album staat ook aan de top in de US Chart. Het is dus het nummer één album in de Verenigde Staten deze week.

Ook hip hop artiest 50 cent hoort erbij met het album 5 (Murder by Number)

Dan staan er heel veel artiesten op het lijstje waarvan ik geen idee heb wie het zijn. Maar bij het genre lijstje zie ik staan: Indie pop / Indie rock. Dus die band genaamd Picture Atlantic, ga ik eens even opzoeken en beluisteren.

Ondertussen tijdens het verder naar beneden scrollen bij het lijstje kom ik de artiest Jennifer Lopez tegen. Haar album dat op 24 juli uitkomt heet: Dance Again … The Hits. Dit wordt een greatest hits album. Hier het nummer dat in april is uitgekomen samen met Pitbull, Dance Again.

-xoxo

2 gedachtes over “New albums ‘July’ 2012

Geef een reactie

