Één nummer

Bron afbeelding: WeheartIt

Ik weet niet of je het al gemerkt hebt. Maar ik ben op het moment helemaal van de genre Indie. Het klinkt gewoon zo leuk. Ik ontdek de laatste tijd allemaal nieuwe bandjes. Voordat ik deze wil gaan delen met jullie wil ik ze eerst goed luisteren of het ook helemaal waard is om het te delen.

Maar zo’n band vinden begint met het luisteren van één nummer. Maar dat ene nummer moet dan ook echt wat met je doen. Dit nummer deed dat voor mij. Nu de rest van het album nog beluisteren of het net zo fijn klinkt als dit liedje.

Zelf oordelen, HIER is het album op spotify te vinden.

-More music? Follow this site on Facebook.

5 gedachtes over “Één nummer

Geef een reactie

