Brandon Flowers ging solo

The Killers is een van mijn favoriete band. Maar dat is inmiddels denk ik al wel duidelijk. Op een geven moment was er een pauze tussen de bandleden. Vreselijk! Een van de redenen was dat de zanger (geweldige) Brandon Flowers een solo album wilde maken. Ik verwachte er niet heel veel van, maar was ook wel weer erg benieuwd.

In 2010 kwam dit album uit genaamd Flamingo. Het heeft een apart geluid wat iets van The Killers weg heeft. Toch is dit geluid een stuk kalmer. Het heeft minder dat rock tintje zoals je bij The Killers hoort. Wel is duidelijk de stijl van Brandon Flowers te horen door middel van zijn piano spel. Het album heeft niet heel veel met me gedaan. Ik vond het leuk om het album een paar keer te luisteren, en sommige nummers hadden ook wel verslavende tijden. Toen was het ook wel weer goed.

Nu kan ik echter niet wachten tot het album van The Killers uitkomt in September! They Are Back!

Het nummer Crossfire van Brandon Flowers. Dit nummer vind ik een pakkend en mooi geluid hebben.

 

-xXx-M

4 gedachtes over “Brandon Flowers ging solo

Geef een reactie

