Phone Five!

How I Met Your Mother! Een goede vriend bleef maar vertellen hoe geweldig deze serie is. Hij wist het zeker! Ik zou het ook leuk vinden. Deze serie had ik denk ik een paar keer op tv gezien. Misschien dat ik in totaal 5 afleveringen had gezien. Maar ik vond het niet heel speciaal. Maar deze vriend bleef vragen of ik de serie nu al gezien had?! Dus ik begon… seizoen 1 – aflevering 1. Aflevering 2. Aflevering 3 eerste minuut!!. Barney: Ted, Tonight we are going out, we are gonna meet some ladies. It’s gonna be legendary. PHONE FIVE. En toen had ik het niet meer… ik was helemaal om! Serieus, phone five.

Dus sindsdien ben ik druk bezig met muziek luisteren en How I Met Your Mother kijken. Dit filmpje heb ik nu ongeveer 50 keer afgespeeld. De eerste 10 keer moest ik bijna huilen van het lachen!

 

-xXx-M

6 gedachtes over “Phone Five!

  1. Ik vind het altijd wel leuk op tv, maar inderdaad niet ge-wel-dig. Maar ja, ik wilde wel weer een paar series aan m’n lijstje toevoegen, dus wie weet🙂

  2. Ik heb nog een lijst met series die ik moet kijken, dus ik wacht nog even met HIMYM. Volgens mij vindt iedereen het leuk!

  3. In de afgelopen weken heb ik alle 7 seizoenen tot nu toe gekeken en het was… Legen – wait for it – dary!😀 Ik ben compleet verslaafd en heb nu last van afkickverschijnselen. Is het al 24 september?

  4. Haha, die ‘No, I won’t shed no tear’, fantastisch! xD Hij kan overigens wel echt goed zingen. Ik ben ook door een vriend de serie gaan kijken, toevallig😉

Geef een reactie

