Bonjour Hola Hallo

 

Bonjour, hola und jetzt weer hallo!

Ik ben terug van weggeweest. Terug uit Frankrijk waar ik Parijs heb bezocht. Terug van Spanje waar ik in Calella in de zee heb gezwommen. En terug van het gaudi Barcelona.

Zoveel zullen jullie er niet van hebben gemerkt aangezien ik berichten in elkaar heb gezet voordat ik ging en die online liet komen. Maar nu heb ik gelukkig weer alle aandacht voor mijn berichten en kan ik iedereen weer op de hoogte houden van de nieuwste en leukste muziek.

Maar om toch nog even de sfeer erin te houden:

We kwamen in Parijs aan op 14 juli. Dan is de nationale feestdag Quatorze Juillet in Parijs! Dus de eerste avond mochten we samen met een stuk of 10.000 andere mensen genieten van het mooiste vuurwerk wat ik ooit heb gezien! Precies bij de Eiffeltoren hadden wij het mooiste zicht op het vuurwerk dat achter de Eiffeltoren werd afgestoken met geweldige muziek erbij. De eerste avond kon niet beter beginnen!

Dit filmpje geeft het beste weer wat voor uitzicht ik er ook op had. De muziek gaf helemaal de sfeer! Iedereen stond daar van Oeeeeh en Aaaah en ondertussen te dansen en te genieten! De hartjes vuurwerk bij de 3 minuten is ook echt prachtig! Het nummer YMCA kwam ook nog langs, IEDEREEN stond HET dansje te doen. Ik genoot zo ongelofelijk erg dat ik daar bij mocht zijn, WAUW<3

 

Deze gesnoeide boompjes waren een attractie op zich voor de Aziaten. Een paar waren ervoor aan het poseren en ze gingen voelen of het wel echt was. En dat precies voor dit gebouw.

Ik zou ook voor de boompjes gaan! [Cheese]

 

Toen gingen we op weg naar Spanje! Ik zat in het Duitste stadje Calella. Uh, pardon Spaanse stadje! Zoals het op de kaart staat ten minste. Het enige wat ik zag en hoorde waren Duitsers! Ons hotel bestond er voor 80% uit. Maar gezellig waren onze buren wel!

 

De laatste dagen waren we in Barcelona. Gelukkig al wel gewend aan dat het 30 graden was. Ook mochten we hier de eerste avond weer wat meemaken. De fontein show. Het was zondag toen we aankwamen en ook de enige kans om te gaan. Ook dit was weer geweldig om mee te maken. Alleen de muziek keuze snapte ik niet altijd. Op een geven moment kregen we allemaal Disney nummers in het Spaans te horen.

Meer foto’s kunnen zo snel mogelijk gezien worden om mijn Tumblr blog. Ook te volgen via de Are We Human? Facebook pagina.

 

Deze blog ging toch over muziek? Vandaar hier een paar nummers uit de playlist van het vuurwerk moment bij de Eiffeltoren. Als je van oldies houd is dit de perfecte playlist.

Weather Girls – It’s Raining Men
Van McCoy – The Hustle
Michael Zager Band – Let’s All Chant
Lipps inc – Funkytown
The Village People – YMCA
ABBA – Gimme! Gimme! Gimme!
Frankie Valli – Can’t Take My Eyes Off You
Doobie Brothers – Long Train Running
Patrick Hernandez – Born To Be Alive
Santa Esmeralda – Don’t Let Me Be Misunderstood
Gloria Gaynor – I Will Survive
Michael Jackson – Don’t Stop Until You Get Enough

Filmpje vuurwerk met betere kwaliteit: HIER  of DIT filmpje. Bij DIT filmpje kun je naar de 15 minuten gaan en dan zie je heel wat mensen dansen op YMCA.

-xoxo-

 

 

26 gedachtes over “Bonjour Hola Hallo

  1. Parijs is prachtig, daar ben ik weleens geweest. En jij was waarschijnlijk in dezelfde tijd in Spanje als ik, want bij mij waren er ook alleen maar Duitsers, maar wel gezellig.

  2. Het klinkt echt geweldig! Jammer dat ik in Barcelona niet bij die fonteinshow was, het ziet er echt tof uit! Wie weet waren we elkaar dan nog wel tegen het lijf gelopen haha, hoe stoer was dat geweest?

  3. Ziet er heerlijk uit! ik wil nog zo graag een keer naar Barca! Leuk lijstje ook, haha. Gimme gimme gimme, gaat niet meer uit mijn hoofd vandaag..

  4. Wat een toffe vakantie, volgens mij heb je het wel naar je zin gehad🙂 En de Fransen kennen echt OVERAL dansjes bij en doen die ook gewoon, echt te cool! De fonteinen in Barca zijn inderdaad prachtig, wij hebben ze met werkweek bekeken.. Oh en iets heel anders: waarschijnlijk heb je wel gezien dat het album van Will and the people eindelijk gereleased is op itunes en spotify (tweede album, friends). Hoe wij Nederlanders aan hun album kunnen komen weet ik nog niet, maar ik dacht dat je het wel wilde weten😀

    1. Hee! Klopt ik wist het al. Zag het gisteren op hun Fb verschijnen^^ heb het vandaag ook op de Marchingon.thebeat Fb neergezet. Maar thanks!!
      Ik ben hele tijd op spotify aan het kijken of het er al op staat, nog niet. Ff geduld hebben. Maar ik ga zeker de weten het album kopen zodra het verkrijgbaar is. [als echte cd, niet alleen op itunes]😛

      1. haha, ik ook en toen moet ik gelijk aan jou denken😛 (oke, eerst ging ik enthousiast zoeken…) Balen dat hij nog niet op spotify staat (ik overweeg zelf spotify aan te maken vanwege dit album, haha) De echte cd wil ik ook🙂 Waarschijnlijk verkopen ze hun album wel bij optredens (lowlands is de eerstvolgende gig, daarna in september: patronaat in Hengelo, Melkweg Amsterdam en Appelpop in Tiel (waar ik heen ga :D)) Verder hebben ze sommige nummers al wel live gespeeld en staan op youtube (o.a. fire, een stukje van friends, cape town blues akoestisch, yellow, masterpiece)
        Tot zover mijn ‘stalkgedrag’ ik ben *ahum* nogal fan ^^

      2. Hahahaha! Ik heb al die slechte kwaliteit van de live versies van de nummers van het nieuwe album al op mijn Ipod staan :P! Beetje fan ook maar.

        Dus dan moeten we wel naar de concerten om de cd te krijgen. Wel balen want in september komt het mij helemaal niet uit. Ik heb dan al 2 concerten staan die met reizen enz. heel wat gaan kosten😦 Bummer…

      3. -gereageerd op een eerder bericht, omdat reageren op jou niet mogelijk was- hahahahaha, maar waar heb jij bijv dreamer gevonden dan, want die mis ik nog😛 september komt mij inderdaad ook echt niet uit😦 de gigs in hengelo en amsterdam moet ik laten schieten vanwege mijn introductieweek, maar Appelpop is gratis (bovendien vanaf arnhem volgens mij niet zo duur met de trein?) ^^

      4. Ik heb net snel even gekeken [a] maar het is 32 euro😦. De don ervoor moet ik naar Den Haag voor Coldplay. En de dag na appelpop de 9e ga ik naar Amsterdam voor het concert van Nickelback.

        Dus maar even kijken hoe die tijd mijn rekening eruit ziet, het weer er uit ziet. En wie ik kan meesleuren naar deze band^^ haha

Geef een reactie

