They awake my soul

Voordat ik op vakantie ging dacht ik veel meer muziek te gaan luisteren. Maar ik was samen met een vriendin onderweg en als je mijn vorige post hebt gelezen dan zag je dat we heel wat gedaan en gezien hebben. Dus ’s avonds was ik zo ongelofelijk moe dat ik alleen maar mijn hoofd op mijn kussen hoefde te leggen en weg was ik.

De kleine momenten dat ik tijd en behoefte eraan had luisterde ik alleen maar hetzelfde. Steeds maar weer. Het gaf me een gevoel van rust, en kon er bij weg dromen. Je bent ver weg van huis, prachtige dingen om je heen. Maar dat kleine beetje heimwee sprong af en toe wel even op. Ik miste de momenten voor mezelf, lekker op mijn bed met mijn laptop. Maar deze muziek bracht me weer even tot mezelf.

De zanger van Mumford And Sons had een heerlijke werking. Maar ik luisterde niet naar het gewone album van hun. Ik luisterde steeds maar weer naar de nummers ‘live At Shepherd’s Bush Empire’. Voor mij geven live versies altijd net iets meer. Het gejuich van het publiek geeft aan dat ik niet de enige ben die het zo geweldig vind. Het doet iets met me zoals voor sommige mensen akoestische versies wat met hun doen.

Hiervoor luisterde ik niet echt naar hun. Alleen naar de drie bekende nummers. Maar na mijn Pinkpop bericht had ik gezegd dat ik er meer naar zou gaan luisteren. Dat is gelukt. En ze hebben me overgenomen. Ik kijk nu ook zeker uit naar hun nieuwe album. Op mijn Facebook pagina heb ik een tijdje geleden al een album trailer van hun neergezet.

Nu word het nog kiezen welk prachtige nummer ik met jullie wil delen. Toch ga ik voor dit nummer omdat ik die het meest heb beluisterd de afgelopen tijd. – Awake my soul.

 

-xXx-Mw

 

-More music? Follow this site on Facebook.

 

9 gedachtes over “They awake my soul

  1. Mmja, ik heb het niet zo op Mumford and sons:/ het is iets wat, qua wat ik er altijd over hoor en qua mensen met dezelfde muzieksmaak die het ook luisteren, maar… ja, ik weet niet.
    In “De kleine momenten dat ik tijd en behoefte eraan had luisterde ik alleen maar hetzelfde. Steeds maar weer. Het gaf me een gevoel van rust, en kon er bij weg dromen. Je bent ver weg van huis, prachtige dingen om je heen. Maar dat kleine beetje heimwee sprong af en toe wel even op. Ik miste de momenten voor mezelf, lekker op mijn bed met mijn laptop. Maar deze muziek bracht me weer even tot mezelf.” kan ik me dan weer meer herkennen🙂

Geef een reactie

