Het delen waard!

De vraag was of het waard was om er over te vertellen. Het antwoord is: ja. Dit is een heerlijk Indie bandje die je echt niet mag missen. Ik denk dat jullie de band The Lumineers zelfs heel snel voorbij gaan zien komen op tv bij een zender als MTV. Ik verwacht met het geweldige nummer die ik al een keer met jullie gedeeld heb en ook goede reacties op kreeg. Dat is DIT nummer.

Het album geeft je zo’n prettige sfeer dat Indie muziek met je doet. Soms zit er zelfs een beetje een country geluidje tussen. Deze muziek is ook fijn tijdens het lezen van alle geweldige blogs! Van alle geweldige mensen die ook die van mij lezen en beluisteren. Daarvoor heel veel dank! -x-

Nu maar weer luisteren. Ontspan en geniet!

Ik bedoel… bij de eerste tonen heb je toch al een lach?

 

HIER het album op spotify.
HIER de Facebook pagina van deze site [waar ik nog meer muziek op wil delen].

4 gedachtes over “Het delen waard!

Geef een reactie

