Welcome Home People

Welcome Home. Nikon. Reclame.

Dat zijn denk ik de enigste dingen die ik ervan wist. Geweldig leuk nummer en super leuk met de reclames er op ingespeeld. Het nummer stond zelfs al snel op mijn Ipod. Maar wie weet van wie het nummer echt is? Oké, Radical Face. Maar wie weet wie Radical Face nu echt is?

Dit is Ben Cooper de man achter het nummer van Welcome Home, Son. En de enigste bandlid van Radical Face. Deze man verdiend zoveel meer dan alleen beluisterd worden in een reclame. En daar ben ik achter gekomen dankzij deze geweldige blog: Loud-Noises. Een blog over niet alleen muziek. Want films hebben er ook een centrale rol (hiermee bedoel ik ook echt dé goede films).

Ik las het stuk op zijn blog en begon te beseffen dat ik zelf eigenlijk ook geen idee had wie het was. Meestal als ik ergens een leuk nummer vandaan tover zoek ik de albums op en luister ik zoveel als ik kan. Dit keer was dat niet gebeurd! Shame on me.

Dus HIER meteen de lijst met nummers in Spotify! HIER het stukje op Loud-Noises over Radical Face. En HIER onder een prachtig nummer.

 
-xXx-Mw

3 gedachtes over “Welcome Home People

  1. Fijn, nu weet ik eindelijk welk nummer het is, dankje! Ik irriteer me best snel aan reclames, maar heb er nooit problemen mee als de nikon reclame er op komt haha (:

Geef een reactie

