Spice up your life!

Een jeugdsentiment! De Spice Girls! Een giga poster hing er vroeger altijd boven mijn bed. Hun cd zat in mijn radio zodra ik behoefte had om beroemd te zijn en te dansen. Ik weet dat ik altijd het meisje met de lange blonde haren wilde zijn van de poster. Alleen welke dat nu van de twee was?

Persoonlijk vond ik het hartstikke leuk om ze terug te zien komen bij de afsluiting van de Olympische Spelen! Alleen ik stoorde me enorm aan Victoria die zich duidelijk of te goed voelde voor het spektakel of zichzelf echt helemaal niet op haar gemak voelde. Ze deed niet zo leuk mee met de rest, en bij haar leek het enorm alsof ze aan het playbacken was. Bij 1.58 minuut zie je haar spontaan meedoen [not]. De andere meiden daar in tegen vond ik echt super leuk meedoen!

 

Het geweldige nummer Survival van Muse bij de afsluiting is te zien op de Facebook pagina! Samen met een ander leuk nummer. Die man is echt tof!

xXx-Mw

 

 

7 gedachtes over “Spice up your life!

  1. Ik was in Londen toen ik het keek en het dus alles op BBC gezien. Ik was een Spice Girls fan maar vond dit stiekem een beetje tegenvallen. Ze zijn wat mij betreft niet meer helemaal zoals ze waren. En ik ben ook zo’n 12 jaar ouder haha. Vond Muse wel erg tof!

  2. Ik vond het ook leuk om te zien! Alleen die voice over, die ging er heel de tijd doorheen zitten praten. Ze had van mij bij George Michael heel de tijd erdoorheen mogen lullen, maar ze bleef maar niet stil tijdens de Spice Girls. Van Victoria was mij ook opgevallen ja, maar op de een of andere manier had ik dat al verwacht😛

  3. Die ene blonde was inderdaad rood vroeger😉 ik haal ze nog wel uit elkaar. Zelf was ik meer een BSB-meisje in die tijd maar ik had wel cd’s van de Spice Girls. Tijdens de ceremonie ben ik in slaap gevallen op de bank, dus ik had het nog niet gezien (en was het ook alweer vergeten). Nu heb ik dus nog wel even gekeken. Ik ben het met je eens dat het net lijkt alsof Victoria er minder plezier in heeft dan de rest. Dat is jammer.

Geef een reactie

