Owl Happy City

School is weer begonnen, en daarbij hebben we weer een hoop te doen voor school. Toe aan wat vrolijke deuntjes tijdens het huiswerk? Dan is het album The Midsummer Station van Owl City zeker een goede keus. Vanaf het eerste nummer klinkt het als happy pop. Maar er echt lang naar luisteren kan ik niet.

Het doet me een beetje aan Mika denken. Hyper rond springen, hoge stem en vage deuntjes in de muziek. Ook moet ik toegeven dat ik soms het gevoel heb dat ik nummers overnieuw aan het beluisteren ben. Het lijkt erg veel op elkaar. Maar je humeur gaat er zeker weten van omhoog!

HIER op Spotify

-More music? Follow this site on Facebook.

2 gedachtes over “Owl Happy City

Geef een reactie

