Little Hurricane

Fan van de leadzanger van U2? Bekend met het stemgeluid van Bono? De vraag is hou je van zijn stem. Want ik heb echt een gelijkenis gevonden! De muziek zou ik nu niet echt met U2 vergelijken, maar die stem lijkt precies.

Erg toevallig kwam ik dit koppel tegen. Het is een rock en dirty blues band uit Amerika. Little Hurricane bestaat sinds 2010 maar hebben één album uit genaamd Homewrecker. Heerlijk album is het! Het heeft een goed geluid met heerlijke gitaar stukken. Zijn stem heeft veel weg van Bono maar voor mij is dat meer een plus dan een min. Het opvallende is dat ze maar met hun tweeën zijn. Antony als zanger, Celeste is de drumster en achtergrondzangeres. Ik zou zeggen luister en geniet!

HIER is de link naar Spotify. Er is een gratis download voor een mp3 op hun site. Deze link er naar toe heb ik gisteren op mijn Twitter  & Facebook gezet.

 

-x-Mw

5 gedachtes over “Little Hurricane

Geef een reactie

