And it begins! Finally!

Finally! Het is september mensen! Dat betekend een gigantische lijst met muziek deze maand. Nieuwe muziek, nieuwe albums en nieuwe artiesten! Ik hoop dat ik het allemaal ga bij houden deze maand met school en spotify at the same time. Maar het MOET. Ook zijn mijn concerten eindelijk aangebroken na maanden wachten! Aankomende donderdag Coldplay en de zondag daar op volgend ga ik naar Amsterdam om Nickelback te zien. #HappyMe

Dus benieuwd naar alle nieuwe muziek? Benieuwd naar mijn verhalen over de concerten? Volg deze site ook op Facebook! hier zal ik naast mijn blog artikelen ook nieuwe nummers en informatie delen.

-De lijst met nieuwe albums van deze maand zal volgen!

xXx-Mw

5 gedachtes over “And it begins! Finally!

Geef een reactie

