September album maand! #Part 1

4 september is het al. Dus ik ben alweer veel te laat! Excuses daarvoor. Maar er was gewoon geen minuut vrijheid om te schrijven. Dus hier ben ik. En hier ben ik met het eerste deel van de lijst. Want zoals ik al zei in mijn vorige post. Het is eindelijk zover er komen veel albums uit van veel geweldige artiesten!

Één dag geleden is het begonnen met Two Door Cinema ClubBeacon. Het tweede studio album van deze 3 geweldige jongens. Ik ben het album op het moment al aan het luisteren op Spotify. Ik ben nu bij nummer 2 van het album en ik krijg meteen het heerlijke gevoel terug wat ik ook bij het vorige album altijd kreeg. De hoge gitaar gepingel komt meteen weer terug. En dat geluid staat voor de band! Dat is voor mij wie ze zijn! Two Door Cinema Club. Hier ga je nog meer over horen!

HIER op spotify te beluisteren, waar overigens ook een live cd bij zit. Live At Brixton, Academy, Londen.

Een paar maanden geleden ontdekte ik een geweldig mooi nummer. Door dat nummer ontdekte ik een geweldige band. Een band die nog niet zo groot was en alleen in 2012 een EP had uitgebracht genaamd Continued Silence. Over deze band heb ik ook geschreven [hier]. Imagine Dragons was op dat moment de band die mijn Ipod overnam. Maar het waren 6 nummers waar ik het mee moest doen. Daar is gelukkig na vandaag verandering in gekomen. Want het album Night Visions is uit! Naast de nieuwe nummers zijn hier ook de nummers van het EP album te vinden. Jammer genoeg is het album nog niet op Spotify te beluisteren. Ondanks dat het album eindelijk uit is moeten we dus nog steeds een beetje geduld hebben.

HIER is de Facebook van de band waar je alles in de gaten kan houden! Maar ik zal ook regelmatig dingen op de Marchingon. Thebeat Facebook plaatsen. Ook hou ik jullie op de hoogte zodra we van het nieuwe album kunnen gaan genieten! Ken je de band nog niet? Kijk dan even naar mijn eerdere geschreven post [link staat in het stukje hier boven]. Of bekijk en beluister het filmpje hieronder.


Vandaag hebben ook deze artiesten hun album uitgebracht: The Sheepdogs, Matchbox Twenty, Animal Collective.

11 september komen The XX’s met hun nieuwe album. Het nieuwe album gaat coexist heten. Ik heb op spotify vaak naar hun eerdere album geluisterd. Eerlijk gezegd heb ik meer naar het nummer VCR geluisterd dat op het album XX stond. Wat een lief nummer is dat! Eerst haar zachte stem en dan zijn heerlijke stem. Erg romantisch nummer vind ik het.

Vijf dagen later op 16 september komt het album uit van een hyper en vrolijk persoon. Namelijk Mika! Ik ben geen groot fan van hem. Maar ik heb zijn laatste 2 albums zeker regelmatig beluisterd. Gewoon omdat nummers [We Are Golden] me een energy boost kunnen geven. Zijn nieuwe nummer Celebrate bewijst ook maar weer dat zijn energie nog niet op is. Een goed vooruitzicht naar het album The Origin of Love.

Iedereen was in de ban van het nummer Call Me Maybe! En het nummer was al voor de wereldwijde verslaving op mijn blog te vinden [hier]. Na het nummer was iedereen in de ban van de zangeres. Carly Rae Jepsen. En dat komt alleen maar goed uit want 16 september komt ze met het album Kiss. Wie weet zitten er meer nummers tussen als Call Me Maybe!?

Dit was deel 1 van het bericht over de nieuwe albums! Deel 2 volgt zo snel mogelijk. Volg mijn blog op Facebook voor de nieuwste berichten.

 
-xXx-Mw

Veel luisterplezier!

2 gedachtes over “September album maand! #Part 1

Geef een reactie

