September album maand #Part 2

Deel 2 is nu aan de beurt. Ik ga beginnen met de Pet Shop Boys. Elysium gaat het album heten. 17 september komt het 11e studio album uit. Dat zijn heel wat albums al! HIER het nieuwe nummer.

Nelly Fortado. Helemaal verslaafd was ik aan haar. Kennen jullie ook nog het bekende nummer Say It Right samen met Timbaland. Als ik het nummer weer hoor wordt ik weer helemaal blij. Ik weet nog precies hoe het nummer gaat. Zo had ik meerdere nummers. Maar Nelly Fortado vond ik maar een tijdje interessant. En hoe minder ik van haar hoorde hoe meer ik haar vergat. Maar ze is weer terug en met een heel nieuw album. The Spirit Indestructible, ik ben wel benieuwd naar het album maar ik verwacht er eerlijk gezegd niet zoveel van. Al helemaal niet nadat ik dit nummer zag. Het is niet meer de Nelly Fortado die ik als jong meisje leuk vond. Wat vind jij?

Over deze vrouw ben ik altijd heel dubbel geweest. De ene keer kon ik niet stoppen met luisteren en dan had ik een periode waarbij ik geen nummer meer kon aanhoren. Haar laatste album heb ik veel geluisterd toen het net uit was. Maar op een geven moment hoorde ik het te vaak en was het genoeg. The Truth About Love is P!nk haar 6e studio album. Het nieuwe nummer van haar klinkt overigens erg volwassen. Ze heeft hier een mooie stem en is niet Too Much. Toch herken je haar wel in de muziek. De clip is ook mooi, erg P!nk.

 

Maar dan is de dag aangebroken! Dan is de dag dat ik waarschijnlijk naar de winkel toe ren. Dan is de dag dat ik nergens anders meer naar kan gaan luisteren dan The Killers. 18 september komt dan eindelijk het 4e studio album uit: Battle Born. Eerst was er een break van de band door het solo album van Brandon Flowers. En daarna koste het nog enige tijd om dit album in elkaar te zetten! Maar na deze dag hoeven we niet meer te wachten. Na deze datum zal ik in geuren en kleuren vertellen wat ik er van vind. So I hope they won’t let me down. Zijn er hier meerder Killers fans? Hier een kort interview over het nieuwe album.

 

Loreen is de laatste tijd bekend met het nummer Euphoria. Als je dit helemaal geweldig vind dan is er binnenkort nog meer te luisteren op het album Rapture. Dit zal haar eerste album zijn. Ik vind dit echt een heerlijk dance nummer! Voordat je uitgaat zou je dit moeten luisteren, tijdens het omkleden bijvoorbeeld, je raakt gegarandeerd in the mood!

Vandaag, gisteren en eergisteren. Waarschijnlijk de dag ervoor ook heb ik naar Mumford & Sons geluisterd. In de trein vind ik het zo heerlijk. Al rijdend starend naar het groene gras, leuke boerderij dieren, het water onder de bruggen jammer genoeg ook lelijke nieuwbouw huizen en fabrieken. Het is ook vaak genoeg voorgekomen dat ik tijdens het muziekje naar de persoon voor me loopt te staren [ik kan er niks aan doen! Een bloemetjes blouse en andere kleur bloemetjes broek als man… niet echt mijn ding].

In ieder geval komt ook deze band met een nieuw album [als je hier nog niet achter was gekomen aangezien deze hele post over nieuwe albums gaat]. Het tweede album heet Babel. Ik kan niet wachten om weer nieuw geluid in mijn oren te hebben tijdens mijn ritjes naar Nijmegen. Nog tot 24 september wachten. Gelukkig is dit geweldige nummer er al wel! Klinkt echt heerlijk.

 

Dan heb ik er nog één over op mijn lijstje. Green Day! Uno! Oftewel deel 1 van de 3 [lees hier]. 25 september zullen we die ontvangen. Maar deze vrijdag zullen ze ook te zien zijn bij de VMA’s!

Dit was dus mijn lijst van nieuwe albums voor deze maand! Het zijn er heel wat. Dus heel wat om te beluisteren en genoeg om over te schrijven deze maand. Wil je de nieuwste clips niet missen? Like deze site op Facebook.

 

-xXx-Mw

Heel veel luister plezier!

2 gedachtes over “September album maand #Part 2

Geef een reactie

