Coldplay was…

Wauw! Coldplay was gewoonweg amazing! Vanaf het theme song van Back To The Future voordat ze opkwamen tot het allerlaatste moment heb ik de kriebels gehad! En de hele show ging dat gevoel niet meer weg. Net zoals de lach op mijn gezicht!

Na een te lange tijd in een stilte coupé te hebben gezeten [het was een klein beetje druk in de trein]. Dit terwijl je mega blij en hyper bent om eindelijk dan na 9 maanden Coldplay te gaan zien en beleven! Waren we toch eindelijk aangekomen in Den Haag. Mensen stroomden al massaal de kant op van het Malieveld. Ik en een geweldige vriend van mij besloten aan te sluiten nadat we even een stop bij de Burger King hadden gemaakt.

Daar sta je dan… Op een immens groot veld, met immens veel mensen en een gigantisch groot podium. Dan begin je het eindelijk wel een beetje te beseffen! Vanaf dat we binnen kwamen zijn we al een beetje vooraan gaan staan [zover dat nog mogelijk was]. Toen was het alleen nog maar wachten… op Coldplay.

Maar vanaf het moment dat ze op kwamen rennen ging het helemaal los! De muziek was geweldig! De sfeer was geweldig! En hoe klein ze ook waren van ver af. IK HEB ZE TOCH ECHT GEZIEN. Daarnaast kon je ze helemaal goed bekijken op één van de vijf geweldig grote schermen. Wat ik nog het leukste vind is dat deze band ongelofelijk veel verdiend. Maar ik zie zoveel van dat geld terug komen in deze hele show. Begin: vuurwerk! Einde: vuurwerk! Grote ballon achtige dingen die het publiek in gingen. De gekleurde papier snippers die in het rond vlogen en het rook. Gekleurde opzet olifanten. Daarnaast werd er nog even een gitaar kapot gegooid! Ook de piano is een stuk of 3 keer verplaatst. En dan niet te vergeten onze polsbandjes die oplichtte! 70.000 man met een lichtje om zijn of haar pols. Die armen gaan echt wel de lucht in. Gewoonweg tof!

Conclusie! Ik zou er zo weer dit geld voor uitgeven. Het is het waard! Ik zou ook echt nog pagina’s vol kunnen schrijven over alles wat ik in die 2 uur heb meegemaakt! Maar dat bespaar ik jullie nu even. Alleen nog even een nummer!

13 gedachtes over “Coldplay was…

  1. Ik. Ben. Zo. Jaloers!! Wat gaaf dat je het zo naar je zin hebt gemaakt, god. Ik wilde er ook bij zijn, helemaal door je amazing, really amazing artikel!😀 Gingen de armbandjes licht geven? Oh.. WAUW!

  2. Wat gaaf zeg! Ik heb op meer plekken blogjes gelezen, maar jouw blogje maakt me al helemaal enthousiast en laat me toch wel echt spijt krijgen dat ik toentertijd niet gewoon ondanks m’n twijfels, kaartjes heb besteld.

Geef een reactie

