Concert – Nickelback – Vandaag!

Na 3 dagen geleden nog bij Coldplay te hebben gestaan is vandaag de volgende band alweer aan de beurt! Nickelback in de Heineken Music Hall in Amsterdam. Eigenlijk ben ik nog aan het nagenieten van Coldplay. Er springen namelijk steeds nog geluksmomenten terug van die dag. Zelfs nu ik hier op mijn bed dit verhaal aan het schrijven ben kan ik het ook nog niet helemaal geloven dat ik vanavond weer een geluk moment mag beleven door deze geweldige band live te gaan zien. Ik heb de laatste 3 albums ontzettend veel beluisterd de laatste jaren. Met een paar grote favoriete nummers hoop ik ook zeker dat ze die gaan spelen.

Ik verwacht een hoop energie van de band. Ik hoop zo dat hun net zo genieten als het publiek. Want als je dat als band laat zien, dan kan de avond voor mij al niet meer stuk. Chad Kroeger is erg goed life, dus dat is natuurlijk al geweldig! Ik heb er weer super veel zin in! Ik laat snel horen hoe het was!

 

-X-Mw

3 gedachtes over “Concert – Nickelback – Vandaag!

Geef een reactie

