Nickelback rockt in HMH

Hier ga je niet heen voor een mooi tapijtje op de grond. Zoals bij de recensie van nu.nl wordt gezegd. Hier ga je heen voor gewoon rock! Mee schreeuwen en zingen. Mee springen en zwaaien. Gewoon genieten. Dit is allemaal zeer goed gelukt!

De show was van begin tot einde boeiend! Ze begonnen ijzersterk met This Is War. Meteen helemaal los! Anders dan verwacht praatte Chad veel met het publiek. Tussen elk nummer was er wel een grapje. Het mooiste was nog toen hij vroeg of we dorst hadden. Iedereen schreeuwt natuurlijk Yeaaaaaaaaah. Na het nog 3 keer het te hebben gevraagd, en het publiek steeds harder Yeaaaaaaaaaah heeft geschreeuwd komen mensen (onder andere Daughtry van het voorprogramma) het podium op. In hun handen hebben ze plastic bekers met een kwart bier erin gevuld. Iedereen kijkt om zich heen van wat gaat er nu gebeuren. Ondertussen dat de band aan het spelen was werden de bekers het publiek in gegooid met een bedoeling van dat je het zou vangen. Wonder boven wonder hebben mensen dat goed gedaan! Al zag ik ook glazen verkeerd om in mensen de handen eindigen met de inhoud op de kleinere personen voor hun.

De Heineken Music Hall is niet zo groot voor special effects. Bij een band als deze zou ik ook niet verwachten dat ze boven het publiek uit zweven. De lichtshows waren goed! Vooral bij de geweldige drumsolo kwam dit mooi uit. Daarnaast is de stem van Chad gewoon precies zoals je het op de cd’s ook te horen krijgt. Helemaal geweldig dus! Het was een zeer geslaagd concert! Voor heerlijke mee schreeuw rock is zo’n concert zeker aan te raden. Ik ben de volgende keer ook weer van de partij🙂.

Filmpje van gisteren is HIER te zien + recensie van NU.nl

 

-xXx-Mw

 

5 gedachtes over “Nickelback rockt in HMH

  1. Je bent vergeten het voorprogramma te benoemen met de gitarist die stoned was, ik vond hem net zo’n ‘joker’ van Batman gezicht hebben hahaha

  2. Nickelback heb ik ooit een keertje op Pinkpop gezien, maar dat was echt al in 2006 ofzo. Ik vond het toen erg leuk in ieder geval. ik weet niet of ik een concertkaartje zou kopen, maar het klinkt in ieder geval alsof jij het leuk gehad hebt!

Geef een reactie

