Who Says Selena Gomez

Selena Gomez is vooral bekend van het inpikken van Justin Bieber. Ook speelde ze een lange tijd in de serie Wizards of Waverly Place. Daarnaast is ze een opkomende actrice in Hollywood voor de grotere films. Maar deze jonge vrouw is ook nog zangeres.

Voor mij is ze niet persé een voorbeeld. Al heb ik wel veel respect voor haar! Ze is zeker weten een stijlicoon! Maar haar persoonlijkheid spreekt mij ook zeker aan. Ik heb laatst een documentaire over haar gezien waarbij ik onder andere zag dat ze ontzettend goed is voor haar fans. Ze is ook echt een vechter en werkt keihard. Ze is altijd druk met het acteren geweest, dit voor haar serie maar ook films. Heel bewust heeft ze daarom gewacht met haar zangcarierre. Toch is ze later hiermee van start gegaan. Ze heeft 3 albums als Selena Gomez & The Scene. Het zijn erg popachtige nummers maar het heeft een leuk geluid zoals het nummer Who Says.

Eigenlijk wilde ik haar gewoon even onder de aandacht brengen omdat ik het een spontane meid vind. En het gewoon een heerlijk leuk nummertje is.

 

De film Monte Carlo is trouwens echt een aanrader. Erg leuke meidenfilm.

-X-Mw

2 gedachtes over “Who Says Selena Gomez

Geef een reactie

