Mijn stem geldt ook!

Ik ben achttien en dat betekend dat ik mag stemmen vandaag! Maar waarop? Ik had nog een hele zoektocht op de sites van de partijen. De websites waren echt vreselijk als je gewoon op zoek was naar standpunten. Gelukkig stond er een duidelijk overzicht in de krant. Ook hebben de geweldige stukken op de site TnT erg geholpen. Zoals DIT bericht met een duidelijke uitleg in normaal begrijpbaar Nederlands. Maar op wie moet ik nu gaan stemmen? Ik ben in ieder geval tegen de VVD. Ik ben eerder sociaal dan een liberaal. Vooral de punten die ik vandaag las kon ik bijna boos om worden. Ze nemen voor de gewone arbeiders onder ons meer vrijheid weg dan dat ze die geven! Zie mijn Twitter berichten.

In ieder geval om even in het sfeertje te komen laat ik een filmpje zien dat er totaal niet mee te maken heeft! Behalve dat er een president op staat waarbij het ook nog maar de vraag is of hij het blijft. Maar het is gewoon een geweldig leuk filmpje! Heeft trouwens een hele tijd geleden ook op Facebook gestaan.

2 gedachtes over “Mijn stem geldt ook!

Geef een reactie

