Will And The People & The Game

Ik heb het al vaker over Will And The People gehad. Toch kan je het niet vaak genoeg over deze band hebben. Ze blijven gewoon ontzettend leuk. Ze zijn ongelofelijk origineel. Geen één artiest op mijn IPod heeft een stem dat ook maar iets op die van Will Rendle lijkt. Geen één band op mijn IPod lijkt ook maar iets op het geluid dat Will And The People maken. Het leuke vind ik dat ze dol zijn op Nederland. Hier zijn ze echt doorgebroken. Plus de bezoekjes in de shop zullen ze vast niet erg vinden. Via hun Facebook merk je echt dat ze ons [Nederlandse fans] ontzettend dankbaar zijn. Het enige wat me nu nog te doen staat is ze eindelijk een keer in het echt gaan bewonderen.

De band heeft vooral een Reggae geluid. Veel nummers zijn erg vrolijk en druk. Toch hebben ze ook een andere kant. Het prachtige nummer Masterpiece bijvoorbeeld. Maar ook dit nummer, The Game.

Ik ben er ook net achter gekomen dat er een Will And The People Tumblr pagina is. HIER is die te zien. Alle mooie foto’s zijn er op te bezichtigen. Ook kwam ik er achter dat eindelijk het hele Lowlands concert te bekijken is via de site. HIER is het concert te zien [ook zijn publiek stunt aan het einde is te zien]

Ik hoop dat het nieuwe album ook heel snel op Spotify te luisteren is! Of dat ik gewoon in de winkel de CD kan kopen. Via Itunes vind ik het nooit leuk om muziek te kopen. Liever echt in mijn handen via een CD.
-xXx-Mw

5 gedachtes over “Will And The People & The Game

Geef een reactie

