Let’s vote for the EMA’s

Jaaaa! Het is weer zover. Dit is zoveel leuker dan de VMA’s wat heel kort geleden op MTV te zien was. Dit is zoveel leuker omdat je hier 600 keer per dag kan stemmen zonder dat je een MTV account hoeft te hebben. Dus jullie gaan toch ook met mij mee stemmen?

Mijn stem gaat naar……..

Best song

Best live

Best pop

Best new

Best female

Best male

(ik heb dus echt geen flauw idee?)

Omdat het kan!

Best hip-hop

Vraag me niet waarom, maar:

Best rock!!

Easy!

Best video

Best alternative

Best world stage

Best look

Best electronic

Best push

Biggest fan

Dit zal een strijd worden tussen de biebers en de mooi boys van One Direction. Ik ga voor:

Er is ook een Dutch act kwam ik vandaag achter via metro. Ik vond er persoonlijk niet veel interessant tussen zitten. Maar wie weet jullie wel!

STEMMEN KAN HIER!

We nog even, namelijk tot 11.11.2012. Ik heb genoeg tijd nog om te zorgen dat Taylor Swift en The Killers een award mee naar huis nemen.

Nu ben ik ook heel benieuwd … Waar gaan jullie op stemmen?

4 gedachtes over “Let’s vote for the EMA’s

  1. Ik heb even gekeken, maar met de meeste bands/artiesten die genomineerd zijn heb ik niet zo veel… ik ‘ben’ wel gewoon de hele tijd voor Rihanna en tegen Katy Perry😛

Geef een reactie

