Billie goes …f*cking… crazy

Morgen komt het nieuwe album van Green Day officieel uit. Maar vanaf vandaag is het album Uno! al op spotify te beluisteren. Het is dus een goeie dag voor Green Day zou je zeggen. Maar toch zijn er wat andere dingen met de band gaande. Zoals ik hier las zit mijn geliefde zanger Billie Joe Armstrong in een afkickkliniek sinds een paar dagen. Ik moet eerlijk zijn dat dit geen grote shock is om te horen. Deze dingen gebeuren wel vaker met dit soort personen.

Toch vond ik het volgende filmpje wat heftiger. Billie gaat helemaal tekeer tijdens het Heart Radio Festival. Green Day is samen met Usher en Rihanna een van de grote artiesten die daar mogen optreden. Terwijl Green Day aan het spelen is stopt Billie abrupt met zingen. Er is op een bord achter in de zaal verschenen dat ze nog maar 1 minuut hebben om te spelen. Billie zei het volgende:

“Give me a … break,” Armstrong shouted. “One minute left. One minute … left. You’re gonna give me … one minute? Look at that … sign right there. One minute. Let me … tell you something. Let me tell you something. I’ve been around since … 1980 … 8 and you’re going to give me one … minute? You gotta be … kidding me … I’m not … Justin Bieber.” (bron)

De … puntjes in het stukje hierboven mag een minder netjes woord voorstellen. Hier te zien:

 

 

5 gedachtes over “Billie goes …f*cking… crazy

  1. ik luister ook graag naar green day en ik moet toegeven dat ik moest lachen toen hij zo tripte. Het slaat helemaal nergens op, hij gaat om een minuut uit zijn plaat. Oh en omdat hij toch genoeg geld heeft gaat zijn gitaar er ook nog eens aan met de bijbehorende middelvinger……vaag

Geef een reactie

