Waarom Apple mijn leven beëindigde

Wat is Apple toch fijn. Wat is Apple toch mooi. Wat een geweldig systeem. Het enigste was iTunes op mijn computer doet is het laten vastlopen. Het niet meer laten werken. Mijn iPod niet willen aansluiten. Oh ja, en opeens 3000 nummers (als het niet meer is) van mijn Apple iPod Classic laten verdwijnen. -It’s all gone😦

Hoe? Geen idee… Waarom? Geen idee… Even voor de duidelijkheid, mijn mobiel kan me gestolen worden (liever niet). Dan koop je wel weer een nieuwe. Maar mijn iPod, daar blijf je af! Zoals is mijn beschrijving al staat: het is 120GB van mijn leven. En ongeveer 50GB van mijn leven ontbreekt nu. Het zijn voor sommige misschien maar wat liedjes. Maar niet voor mij. Het is heel belangrijk voor mij. Ik heb niet voor niets een blog over muziek. De 3 jaar dat ik deze iPod heb zijn alle nummers opgespaard. Overal vandaan gehaald. En er is heel veel tijd in gaan zitten om alles er goed op te krijgen en dan ook precies op mijn manier. Het staat dus ook niet allemaal op mijn computer, want de opslagplaats is (was) mijn iPod.

Dus op het moment denk ik f*ck Apple met je stomme technologieën! Er staat toch héél duidelijk een vinkje bij handmatig muziek beheren en geen één bij bepaal zelf maar of je muziek wilt dumpen terwijl het er al 3 jaar op staat.

Pfiew! Dat is er dan ook weer uit. Nu overal CD’s vandaan toveren, in al mijn bestanden zoeken, oude laptops en computers doorspitten. En ja de rest gewoon downloaden, allemaal dankzij Apple!

-XoXo

16 gedachtes over “Waarom Apple mijn leven beëindigde

  1. Pffff wat herkenbaar. Mijn mobiel mag ook niet gestolen worden, want die zit aan mijn hand vergroeit. Mijn iPod is me toch ook wel heilig. Zo’n iPod Classic met 80GB kan heel erg vol met allemaal muziek en hoewel ik de helft wellicht niet luister, moet je het ook niet van me afnemen! Heb je inmiddels het meeste weer gevonden?

    1. Precies! Ik heb ook iPod met 120GB ofzo… Inmiddels heb ik er al wat downloads bij xD Maar nog helemaal geen tijd om er echt voor te gaan zitten. Jammer genoeg kon ik ook niet het grootste deel terug vinden. Dus mijn CD’s maar weer opnieuw erop zetten. Goddank bestaat downloaden [a]

  2. Ah, dat is echt zo rot. Ik heb een ipod classic ooit buiten laten liggen. En toen ging het regenen. Ik kon wel janken. Geheel mijn eigen schuld natuurlijk. Ik ben blij dat ik nu spotify op m’n telefoon heb. Raak ik m’n muziek in ieder geval nooit meer kwijt.

  3. Er is een programma waarmee je al je nummers van je ipod naar je pc kan zetten. Ik heb het ook een paar keer gehad namelijk en zo hoefde ik niet alles weer opnieuw te downloaden! Ik ga even voor je kijken of ik ’t nog kan vinden!

    1. Mijn opslagplaats was de iPod. Aangezien er zoveel gb niet op mijn pc past. Maar ga nu maar voor de zekerheid backup met de allerbelangrijkste dingen op mijn harde schijf zetten.. Belachelijk dat het überhaupt nodig is.😦

Geef een reactie

