Kimbra is een ervaring

Gisteren kwam ik op Twitter al even terug op de zangeres Kimbra. Ik gaf een link naar een vorig bericht over haar met een geweldig leuk nummer erbij. Nu wil ik haar album Vows onder de aandacht brengen. Het leuke aan Kimbra is dat de muziek zo vrolijk is. De nummers hebben allemaal een heerlijk en vrolijk deuntje. De drums komen erg mooi terug waardoor het niet te sierlijk wordt allemaal. Daarnaast heeft ze een perfecte stem. Het is gewoon een must om energiek te zijn bij haar muziek. Je gaat gewoon automatisch bewegen, al is het maar met je hoofd.

Bij de eerste paar nummers op het album lijkt het allemaal op elkaar te lijken. Maar hoe verder je komt hoe meer variatie je hoort. Toch heb ik het gevoel dat bepaalde muziek deuntjes het hele album terug komen. Maar op die manier zijn de nummers aan Kimbra verbonden. Dat is het herkenningspunt van het album. Dit album is niet gewoon maar muziek. Het is een ervaring met een totaal ander geluid van pop. Luister het HIER op spotify om te begrijpen wat ik bedoel.

Een gedachte over “Kimbra is een ervaring

Geef een reactie

