Concert in de planning!

Daar is hij dan: Danny O’Donoghue! De zanger van de geweldige band The Script. Ik ben al heel lang fan van deze band. Vanaf album 1 was ik al om. Het hele album heb ik dagen, weken en maanden herhaald. Alleen maar The Script. Nummers als Man Who Can’t Be Moved zijn gewoon om van te houden. Toch gaat al mijn liefde naar het nummer Breakeven.

Album nummer 2 Science & Faith was goed! Veel nummers waren mooi en paste helemaal bij The Script. Het nummer Nothing ook niet te missen op het album. Ook hun nieuwe album genaamd #3 is mooi. Toch moet ik nog een beetje wennen aan het album. Ik heb het nu een aantal keer beluisterd en begin er al steeds meer van te houden. Het up-beat nummer Hall Of Fame vind ik toch wel heel leuk. Maar de bonus materiaal vind ik stiekem nog het leukste. Live nummers! (zie filmpje)

Van het filmpje hieronder krijg ik dus gewoon kippenvel! Maar 25 Januari 2013 sta ik er ook zo bij! Schreeuwend bij dit nummer! Ik ken het van binnen en van buiten. Waaaaauw! Ik heb er zo veel zin in. Nog meer mensen die naar het concert van The Script gaan?

Een gedachte over “Concert in de planning!

Geef een reactie

