New OneRepublic

Waar Tumblr wel niet goed voor is! Steeds ben ik op zoek naar muziek. Maar op Tumblr natuurlijk naar leuke muziek plaatjes. Dus toen ik OneRepublic intypte in de zoekbalk kwam ik eigenlijk alleen maar Youtube filmpjes tegen met het nummer Feel Again. Ik was even in de war. Wat? Een nieuw nummer?! Hoe heb ik dat kunnen missen! Want het nummer is zo fijn. Daarna ben ik wat meer research gaan doen. Er komt dus een nieuw album aan! Deze gaat Native heten🙂. 19 november 2012 komt het album uit.

Ik ben heel erg benieuwd! HIER kun je het geweldige nieuwe nummer beluisteren! Wist je al dat mijn titel te maken heeft met een nummer van OneRepublic?

6 gedachtes over “New OneRepublic

  1. Jouw site is echt gewoon amazing. Ik kom altijd weer achter nieuwe muziek, maar ook de bands die ik uit het oog ben verloren omdat mijn iPhone weer crashte of een mp3 leeg was. Thanks a lot girl! Nieuw nummer? I likeeee!

Geef een reactie

