Peace, muziek en hippie

Ik volg verschillende muziek Tumblrs maar ook buitenlandse sites via bloglovin of Twitter. En heel af en toe heb ik geluk dat ik precies het juiste aanklik en bij een prachtgeluid terecht kom! Ik kwam hun bij meerdere sites tegen en het viel op dat er verder op internet ook veel wordt gesproken over de band Peace. De eerste videoclip die ik bekeek vond ik apart. Heel erg hippie achtig, dus de bandnaam Peace vind ik dan ook erg toepasselijk.

Eigenlijk hebben ze ook wel dat typische uiterlijk. Hippie! De muziek klinkt heerlijk in je oren! En ik zou ook zeker aanraden om even hun nieuwe EP Delicious op Spotify te luisteren! -Hier onder de hippieclip en een tof geluid.

3 gedachtes over “Peace, muziek en hippie

Geef een reactie

