Adele goes 007

Zijn jullie al bekend met het nieuws dat Adele de theme song van de nieuwe James Bond film zingt? Zijn jullie überhaupt al bekend met het nieuws dat er een nieuwe James Bond film uit komt? Dan zijn jullie dat in ieder geval nu!🙂

Ik vind dat Adele een goede keuze is geworden. Al heb ik dat pas besloten nadat ik het nummer hoorde. Daarvoor was ik nog wat sceptisch. -Wat vinden jullie van het nummer?

 

-Ik heb trouwens een Pinterest pagina aangemaakt.

-Wist je al dat Coldplay een nieuwe clip heeft bij het nummer Hurts Like Heaven? HIER te zien.

-De trailer van de James Bond film is HIER te zien.

-Wil je dit allemaal niet missen? Like dan Marchingon. Thebeat op Facebook.

-xXx-Mw

11 gedachtes over “Adele goes 007

  1. Wow, die foto heeft een paar lagen photoshop te veel! Wat zonde😦
    Moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een Bond-film heb gezien, maar voor zover ik het kan beoordelen past het nummer goed bij de sfeer van de films! Ik vind het wel leuk🙂

    1. Nu je het zo zegt! Ja inderdaad!!
      Ik vind die films altijd erg leuk🙂 Je hoeft niet zo na te denken bij de films, gewoon zitten en genieten. Dat heb ik ten minste wel met de laatste 3 films waarbij deze acteur James Bond speelt.

Geef een reactie

