P!nk doet het met gevoel!

P!nk, zij is altijd een artiest geweest die ik met tijden veel luisterde. Vooral het vorige album Funhouse viel goed bij mij in de smaak. Al heb ik het album al eeuwen niet meer geluisterd. Het nieuwe album The Truth About Love heeft daarin tegen gezorgd dat ik weer helemaal p!nk fan ben. Wat een leuk album! Voor mijn gevoel zijn het allemaal mee zing & swing nummers.

Maar ook hier ben ik weer bang dat het maar even gaat duren totdat ik weer iets nieuws vind en ze wordt vervangen. Maar voor nu hoef ik me daar nog geen zorgen over te maken. Vooral omdat ik helemaal in de ban ben van het nummer Try. Echt prachtig! Maar ik werd er nog verliefder op toen ik de clip zag. Ik was eerder verbaasd over P!nk. Als ik aan een clip van haar denk, dan denk ik aan So What. Waarbij ze gek doet en je het allemaal niet te serieus moet nemen.

De clip van Try moet je gewoon serieus nemen, je moet er naar kijken en zien hoe de dans het gevoel uit. Precies het nummer wordt weerlegd in de dans die P!nk doet met haar danspartner. Zie de foto – & kijk daar onder de clip even!

 

 

-Xx-Mw

HIER het nieuwe album op Spotify.

 

7 gedachtes over “P!nk doet het met gevoel!

  1. Ik vind het de sterkste P!nk-album tot nog toe! Waar de vorige hier en daar nog zo inzakte is dit continu op z’n minst goed en op z’n best wegblazend. Het staat integraal op m’n iPod!😀

  2. AH, same here! Ik luisterde Blow Me en toen viel ik weer in love. Had haar muziek echt even gemist, zolang niet meer gehoord. Gelukkig is ze weer back! Het nummer vond ik al amazing, maar de clip had ik nog niet bekeken. Ik ga hem even zoeken op mijn iPhone, mijn laptop trekt YouTube niet, lame hé? ¬¬ Ik zie hem hier boven staan, dus ben zeer benieuwd. xD Thankyou!

Geef een reactie

