It’s a fine Frenzy

Ben je gewoon eens toe aan rustige muziek? Iemand met een prachtige stem die de teksten nog mooier maken als dat ze al zijn. Lyrics met mooie betekenissen waar iedereen wel wat van zichzelf in kan vinden. Dan zou ik als aanraden om naar de albums te luisteren van A Fine Frenzy.

Ze heeft twee erg mooie albums. Toch blijft haar eerste die in 2007 uitkwam genaamd One Cell In The Sea mijn favoriet. Daar staan prachtige nummers op met piano, viool en gitaar op de achtergrond. Het tweede album Bomb In A Birdcage is ook goed. Toch heeft het album minder gevoelige nummers. Het is wat meer up beat. Maar nu is er 10 dagen geleden een nieuw album uitgekomen van haar! Jammer genoeg nog niet op op Spotify te beluisteren. (Ik zal het meteen HIER mededelen als dit wel kan). Het album is al wel op Itunes te verkrijgen.

HIER kan je naar haar eerste en tweede album luisteren. Wat we al wel kunnen beluisteren van haar nieuwe album is de single Now Is The Start. Ook laat ik jullie mijn favoriete nummer van het eerste album horen genaamd Lifesize. Zo krijg je een indruk van haar, en hopelijk een goede! 

-X-Mw

7 gedachtes over “It’s a fine Frenzy

  1. Ooh, haar ken ik nog van de Myspace-tijd! Ik had wel wat internetvrienden die helemaal gek van haar waren :’) Zelf vond ik haar vooral heel mooi, haha, maar ik weet niet meer wat ik van haar muziek vond! Zal het weer eens gaan luisteren🙂

Geef een reactie

