De horror van Snow White

Ik leef weer hoor! Vanochtend mijn allereerste tentamens achter de rug. Stress, zenuwachtig en alles wat erbij hoort! Opgelucht dat het voorbij is en ik weer een dag kan ademhalen voordat ik de volgende heb. Wel boos op het feit hoeveel fouten er in de toets zaten. Woorden die verkeerd om stonden, woorden met plotselinge hoofdletters, zinnen van 20 woorden zonder punt of komma en ik wordt er als communicatie student op af gerekend als ik meer dan 2 spelfouten zou hebben.

Dat zeurmomentje hebben we weer gehad! Op naar de volgende. UPC… ja echt waar UPC. Ik dacht, even een middagje ontstressen. Zoals je al wel kan raden had ik de film Snow White And The Huntsman opgezet. NIET erbij nagedacht dat ik heel veel had gedronken die ochtend. (Stress voor toetsen gaat bij mij als volgt: honger! honger! honger! en daarvan krijg ik weer dorst! dorst! dorst!). Dus een uur in de film moest ik naar de wc! Ik druk op pauze, en dan komen die magische woorden daar te staan. Die woorden die ik heel regelmatig te zien krijg om welke reden dan ook. (Ik beeld me nu zo’n vrouw in met een hoog, vervelend, vriendelijk stemmetje) Er is een tijdelijke storing… u kunt nu niet de film op pauze zetten… U kunt ook niet terug of vooruit spoelen… Maar u kunt wel gewoon verder kijken… … … (maar? ik? wc?).

Dus na 6 keer op pauze te hebben gedrukt en steeds maar weer op OK daarna. Deed het ding het nog steeds niet. Verder kijken dus… 45 minuten laten hield ik het niet meer. Maar toen zat ik natuurlijk midden in het stuk van het gevecht (of course!).

En daar betaal je dan voor! 5 euro voor zo’n film die niet op pauze gaat. Internet die er altijd uit ligt. Tv die het opeens niet meer doet. Uitzending gemist waarbij ook opeens -wanneer ik wil kijken- een storing op treedt. #Fijn

De film daarin tegen was top! Chris Hemsworth is leuk! Charlize Theron deed het super goed! Een dikke aanrader dus! (UPC daar in tegen?)

Oh en Florence And The Machine maakte een erg mooie soundtrack! Dat was natuurlijk de reden dat ik dit artikel begon te schrijven! -het prachtige nummer Breath Of Life

 

 

 

*Album Pines is nu op Spotify te beluisteren –zie vorig bericht–  HIER is het album op Spotify, en je kunt nu ook HIER mijn Spotify account zien en volgen. Fb

-Xx-Mw

7 gedachtes over “De horror van Snow White

  1. Als we hier een film bestellen via digitale televisie blijft ie 24 uur beschikbaar, als we hem dus niet kunnen pauzeren kunnen we hem nog wel opnieuw laten beginnen afspelen. Natuurlijk wel jammer als je nog een half uur van de film te zien hebt😀
    Eigenlijk zouden ze jou dan het geld terug moeten storten of een nieuwe film laten kiezen ter compensatie van hun zwakke dienstverlening vind ik!

  2. Jeetje, lekker dan. Ik heb de film toevallig afgelopen weekend gezien en hij is inderdaad leuk! En ik vond haar slechte acteerskills uit Twilight hier echt enorm meevallen, gelukkig.

  3. Nummer van Florence is inderdaad super. Ik ben niet zo’n fan van deze film, het viel mij allemaal een beetje tegen. Special effects zagen er heel mooi uit allemaal maar vond de verhaallijn niet zo sterk helaas.

  4. Mooie plaat van florence! zou mooi zijn als ze die tijdens het concert ook nog even doet hahah beetje jammer alleen dat dat wijffie van twilight nou de hoofdrol moet hebben met dr pokerface. Als je nou spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie is de mooiste van het land? vraagt moet ik nou niet gelijk aan haar denken haha

    1. Het nummer staat nu echt non-stop achter elkaar op bij mij. Haha, zij is inderdaad niet de beste! Die koningin deed het wel echt geweldig goed! Maar die heeft er volgens mij ook een prijs voor gekregen. Die ene dwerg is trouwens van de laatste film van Pirates of The Caribbean, vet raar om hem opeens zo klein te zien xD haha.

Geef een reactie

