Je komt niet onder Lana Del Rey uit!

Ik vond haar helemaal niks. Ik zag haar overal verschijnen, waardoor ik haar ging ontwijken. Niet kijken! Niet luisteren! Maar een geliefd persoon als deze kom je niet zomaar even onderuit. Op Tumblr is ze altijd aanwezig! Als het geen nummer is dan zie je de foto’s wel langskomen.

Ik ben er ook net pas van bewust geworden dat ik een hele tijd geleden ‘onbewust’ een foto heb gereblogd van Lana Del Rey. Vanaf toen is het gewoon begonnen! Vlak daarna kwam ik namelijk een korte film tegen. Een die tien minuten duurt maar zelfs ik bleef kijken/luisteren. Als je de foto’s mooi vind, dan zul je ook de film mooi vinden. Als je haar stem mooi vind, dan zal het nummer je ook aanspreken. Als je van teksten houd. Dan is dit alles één, en kom je er niet onderuit. Zoals ik ook niet onder haar uit kwam

Every night I used to pray that I’d find my people – and finally I did – on the open road.

We had nothing to lose, nothing to gain, nothing we desired anymore – except to make our lives a work of art.

Live fast. Die Young. Be Wild. And Have Fun.
I believe in the country America used to be. I believe in the person I want to become.
I believe in the freedom of the open road. And my motto is the same as ever –
I believe in the kindness of strangers. And when I’m at war with myself

– I ride. I just ride.

Who are you? Are you in touch with all of your darkest fantasies?
Have you created a life for yourself where you’re free to experience them?
I have.

-I am fucking crazy. But I am free.

-Kijk maar gewoon<3

 

-X-Mw

9 gedachtes over “Je komt niet onder Lana Del Rey uit!

Geef een reactie

