Mijn droom komt uit!

Gisteren was het al duidelijk! Gisteren hield ik me nog in! Drie tentamens die gemaakt moesten worden. Drie tentamens vol stress. Maar nu! Nu hoef ik er even niet meer aan te denken en kan ik genieten. Nu kan ik eindelijk blij zijn met de droom die in vervulling gaat.

Ik ga namelijk naar een concert van THE KILLERS!!!! Ik ben zo blij en gelukkig. Ik kan het nog helemaal niet geloven. Op Tumblr ben ik 400 meer foto’s aan het liken en rebloggen van The Killers en Brandon Flowers. Ik ben hele dagen muziek van de band aan het luisteren. Ook gaat de DVD van The Killers live in The Royal Albert Hall snel bekeken worden. -IK GA ZE GEWOON ECHT ZIEN!

-Happy Me

Ze spelen maandag 11 maart in het Ziggo Dome. Dus het is nog wel even geduld hebben. -Maar dat is het helemaal waard!

 

-Xoxoxoxo-Mw

9 gedachtes over “Mijn droom komt uit!

Geef een reactie

