De hype op Tumblr

Er is een hype gaande op Tumblr! Het lijkt wel alsof iedereen die ik volg fan is van de band Arctic Monkeys en daarnaast verslaafd is aan de zanger Alex Turner OF [zijn ex] de bekende model Alexa Chung. Ik volg nu 98 blogs om precies te zijn. Ook kan ik met trots zeggen dat ik al 82 volgers heb op mijn Marchingon. Thebeat Tumblr. Het aantal volgers is in een korte tijd heel erg omhoog gegaan. -Super tof!

Maar om even terug te komen, de hype rond de twee personen bleven me opvallen. Als je mij volgt op Tumblr kan het je dan ook niet ontgaan zijn dat ik regelmatig Alex Turner reblog! Beetje bij beetje begon ik voor hem te vallen. -Ook ik ben nu dus de dupe geworden van de hype.

Doordat ik steeds maar weer blootgesteld werd aan het hoofd van Alex was ik ook wel benieuwd hoe het er met de band voor stond. Dus ik kwam er al snel achter dat er in 2012 een nieuw nummer is uitgekomen. Net kwam ik er achter dat er NOG een nummer uit is. Maar deze zijn allebei al begin dit jaar uitgekomen. Het is ook nog niet duidelijk wanneer het nieuwe album uitkomt. Het enige wat ik daarover weet is dat het harder gaat klinken. Meer rock dus!

Hier de hype van Alex Turner te zien! Maar eerste het ‘nieuwe’ nummer: R U Mine?

Bron afbeeldingen: Tumblr

Alle plaatjes zijn van Tumblr gehaald. Als je trouwens fan bent van de Arctic Monkeys kun je stemmen op hun! Ze zijn namelijk twee keer genomineerd voor de MTV EMA Awards. Ze zijn genomineerd voor Best Alternative en Best World Stage. HIER kun je op de band stemmen. Ook laat ik nog even mijn favoriete (en bekendste) nummer horen van de band.

-I Bet You Look Good On The Dancefloor! -Xx

3 gedachtes over “De hype op Tumblr

  1. Het laatste nummer van hun is gewoon hot! Ik wist niet dat ze een hype waren op Tumblr, zou zo maar kunnen, want ze zijn ook damn goed! Ik vind die zanger best wel handsome, zodra hij zijn haar zo “stoer” omhoog doet, anders lijkt hij 12. xD

Geef een reactie

