Wat een engel!

Ik weet niet goed wat ik van het nummer moet denken. Candy van Robbie Williams is catchy, vrolijk en swingend. Toch is het misschien iets te pop voor Williams. De clip is ook apart, maar op zich wel grappig. Ik heb de video nu ongeveer 5 keer bekeken, maar zie het verband niet helemaal. Het refrein zit na de 5 keer er wel goed in!

10 gedachtes over “Wat een engel!

  1. Ik vind dit juist wel een leuk nummer terwijl ik al jaren niet meer naar zijn muziek luister!🙂 Het heeft wel wat, maar het verband met de clip kan ik ook nog niet zo ontdekken.

  2. Ik heb nooit echt veel liedjes van hem geluisterd, maar deze staat nu in mijn afspeellijst met favorieten op het moment. Vind het echt een heerlijk nummer, eentje waar ik vrolijk van word.

  3. Ik ben ook niet zo’n giga fan van het liedje, toch denk ik elke keer weer “heeee wat een leuk begin, welke liedje is dit?!” als het op de radio komt. Maar dan begint hij te zingen en valt het muntje opeens en dan kan ik er toch niet heel lang met veel plezier naar luisteren. Mij ook iets te pop-achtig inderdaad.

  4. In een interview zei hij juist dat dit is wat hij wil, dat pop zijn genre is, ‘zijn ding’. Ik moet nog wel wennen aan het liedje, maar het heeft wel iets. En vrolijk is het sowieso!

  5. Ik denk niet dat het te pop is. In het verleden heeft hij ook al gescoord met pure pop-nummers (denk maar aan “Rock DJ” en “Radio”). Feit is dat het geen sterk Robbie Williams nummer is in de zin van de tekst, ik denk dat Robbie al veel sterkere nummers gehad heeft op dat vlak en ook zijn nieuw album is tekstueel sterker dan Candy doet vermoeden.
    Het nummer Candy gaat over een meisje dat nogal roekeloos leeft, de verband in het clip is dus het feit dat hij het meisje continu probeert te behoeden van de gevaren in haar (dagelijks) leven.😉
    Het nummer blijft plakken, de clip doet lachen en dat is het belangrijkste!😉

Geef een reactie

