Het liedje van Windows 8

Je weet wel! Die reclame met dat piano deuntje. Waarvan je de reclame je nog niet eens zo heel erg boeit, maar dat nummer toch wel heel erg blijft hangen! Ik ben eens gaan googelen en kwam er heel snel achter dat het nummer van de vrouwelijke artiest Lenka is. Hieronder de commercial:

 

Het is een vlotte commercial met een nummer dat zorgt dat ik blijf kijken en luisteren. Maar alleen aan die 30 seconden van de reclame heb ik niet genoeg. Dus na wat zoeken kwam ik haar eindelijk tegen. Hier het originele nummer:

 

Maar ook de rest van het album klinkt niet verkeerd! Ik vind Lenka eerlijk gezegd iets van Kimbra weg hebben. Alleen klinkt Kimbra meer soul achtig, en gebruikt Lenka meer de gitaar. Toch is het vrolijk en klinkt bij bijna elke nummer goed in de oren. Het album heet Two. Maar het nummer Two op het album is naast Everything At Once ook meteen een pakker. Luister maar:

 

Zo kom ik dus onder andere aan nieuwe artiesten! HIER is het album Two van Lenka op Spotify te beluisteren. -X

8 gedachtes over “Het liedje van Windows 8

Geef een reactie

